Παρασκευή 22 Απριλίου 2016

Συζητώντας με την πρωτοεμφανιζόμενη συγγραφέα Εύη Φρυγανά!

     Με αφορμή την κυκλοφορία του πρώτου της ολοκληρωμένου βιβλίου η Εύη Φρυγανά απαντά στο ερωτηματολόγιο των ΒιβλιοΑναφορών και μας συστήνει το έργο της. Την ευχαριστώ θερμά για τον χρόνο που διέθεσε ώστε να πραγματοποιηθεί η παρούσα συνέντευξη. Της εύχομαι ολόψυχα το «Αναζήτηση εκδίκησης» να είναι καλοτάξιδο και η πορεία της στον συγγραφικό χώρο να είναι ανοδική και γεμάτη επιτυχίες!
       Απολαύστε την και ανακαλύψτε ένα κομμάτι από το έργο και την προσωπικότητα της Εύης Φρυγανά!

1. Από τις 29 Μαρτίου η «Αναζήτηση εκδίκησης» απέκτησε μια θέση στις προθήκες των βιβλιοπωλείων. Αφού σας ευχηθώ να είναι καλοτάξιδο, θα σας ζητήσω να μας το παρουσιάσετε με τον δικό σας μοναδικό τρόπο.

Καταρχάς ευχαριστώ πάρα πολύ! 
Λοιπόν, το βιβλίο χωρίζεται σε δύο ειδών κεφάλαια, τα οποία έχουν τίτλο «ΤΟΤΕ» και «ΤΩΡΑ», όπου η πρωταγωνίστρια, η Οκτόμπερ, είναι δεκαοχτώ και εικοσιοκτώ χρονών αντίστοιχα. Ως έφηβη, διδάσκεται από τον Σάιμον, τον μέντορά της, όλα όσα πρέπει να ξέρει για την δουλειά που θα ακολουθήσει στο μέλλον, ενώ δέκα χρόνια αργότερα, όντας πλέον μία καταξιωμένη και ανεξάρτητη γυναίκα, αρχίζει ένα ταξίδι αναζήτησης εκδίκησης, για την δολοφονία του άντρα που κάποτε αγάπησε. Το σημαντικότερο απ’ όλα όμως είναι ότι η Οκτόμπερ είναι κλέφτης.
Η ιστορία είναι αρκετά περίπλοκη, δεδομένου ότι διαβάζουμε τα κεφάλαια του «ΤΩΡΑ», γνωρίζοντας ελάχιστα για τα πρώτα εικοσιοκτώ χρόνια που έζησε η πρωταγωνίστρια και ήταν καθοριστικά για τη διαμόρφωση της ζωής της. Για εκείνη όμως είναι δεδομένα και έτσι δημιουργούνται πολλά ερωτηματικά στον αναγνώστη (τα οποία όμως πρόκειται να απαντηθούν εν καιρώ).
Το βιβλίο συνδυάζει το μυστήριο, τη δράση και τον ρομαντισμό, ενώ μας ταξιδεύει σε έναν αθέατο κόσμο, ο οποίος παρότι είναι φανταστικός (ως προς πολλές προεκτάσεις του), μοιάζει πραγματικός. Επίσης, το «Αναζήτηση Εκδίκησης» είναι το πρώτο μέρος της σειράς «Δέκατος Μήνας». Και για να σας προλάβω, δεν ξέρω πόσα βιβλία θα είναι συνολικά. Σίγουρα θα φτάσουμε τα τέσσερα και είναι πολύ πιθανό να συνεχίσουμε και με πέμπτο (αν όχι έκτο).

2. Ποιο ήταν το πρώτο ερέθισμα που έπλασε στο μυαλό σας την υπόθεση του βιβλίου σας; 

Η αφορμή για να αρχίσω το βιβλίο, ουσιαστικά η εμπειρία (αν μπορεί να θεωρηθεί), που με παρακίνησε να ξεκινήσω τη συγγραφή της συγκεκριμένης ιστορίας, ήταν ένα όνειρο, όπου είδα την σκηνή με την πρωταγωνίστρια και τον αστυνομικό (όσοι το διαβάσετε, θα καταλάβετε). Φυσικά πολλά άλλαξαν για να καταλήξει το βιβλίο να είναι αυτό που είναι, όμως έτσι ξεκίνησαν όλα. Παρόλα αυτά, μπορώ να πω με σιγουριά ότι το ενδιαφέρον για τη ζωή ενός κλέφτη υπάρχει μέσα μου πολλά χρόνια τώρα και κατά κύριο λόγο το αποδίδω στις δεκάδες ταινίες που έχουν γυριστεί πάνω στο θέμα, με αγαπημένη μου την τριλογία Ocean’s 11, 12 και 13.

3. Ποιος από τους ήρωες του βιβλίου σας είναι ο αγαπημένος σας ήρωας; Και ποιος σας ‘’ταλαιπώρησε’’, είτε ψυχολογικά, αφού απείχε πολύ από τον δικό σας ψυχισμό, είτε τεχνικά, να τον αποτυπώσετε στο χαρτί; 

Είναι λίγο εγωιστικό, αλλά αρνούμαι να διαλέξω, οπότε αναφέρω κάθε φορά τρεις χαρακτήρες.
Φυσικά η Οκτόμπερ, η πρωταγωνίστρια, με την οποία έχουμε ζήσει πολλά μαζί. Σε κάποια πράγματα μοιάζουμε, σε κάποια άλλα διαφέρουμε, όπως η μέρα με τη νύχτα και το γεγονός ότι είναι μια δυναμική, ανεξάρτητη γυναίκα, που λατρεύει τη δουλειά της, είναι από τους καλύτερους σε αυτό που κάνει και ξέρει τι θέλει από τη ζωή της, με κάνει να την έχω σαν πρότυπο. Άσχετα που είναι κλέφτης! Από την άλλη, λατρεύω τον Έκτορ, τον μεγάλο της –και μεγάλο μου- έρωτα. Δεν μπορώ να το αιτιολογήσω, είναι απλά καταπληκτικός. Τέλος, μέσα στην καρδιά μου είναι και ο Σάιμον, ο μέντοράς της Οκτόμπερ, ο οποίος είναι ένας πολύ στοργικός και γλυκός άνθρωπος. Της συμπαραστέκεται, την βοηθάει και είναι γι αυτήν φίλος, δάσκαλος, συγκάτοικος, πατέρας και πολλά άλλα. Απ’ όσους χαρακτήρες έχω γράψει ποτέ, μόνο ο Σάιμον είναι βασισμένος σε ένα άτομο από το δικό μου στενό περιβάλλον. Αυτός είναι ένας λόγος που με κάνει να αγαπάω τον συγκεκριμένο χαρακτήρα ακόμα πιο πολύ.
Δεν με ταλαιπώρησε κανένας. Οι χαρακτήρες δρουν και αλληλεπιδρούν με το περιβάλλον μόνοι τους, χωρίς τη δική μου καθοδήγηση -όσο οξύμωρο και αν ακούγεται αυτό- οπότε ποτέ δεν είχα προβλήματά μαζί τους. 

4. Διαβάζοντας ένα βιβλίο ψάχνω πάντα κάτω από τις λέξεις τα μηνύματα που ίσως θέλει ο συγγραφέας να μεταφέρει στους αναγνώστες του. Μπορείτε να μοιραστείτε μαζί μας ένα μήνυμα που οι ήρωες του βιβλίου σας θέλουν οπωσδήποτε εμείς οι αναγνώστες να το ''παραλάβουμε'';

Ξεκινάω να γράφω μια ιστορία γνωρίζοντας ελάχιστα για το πως θα εξελιχθεί. Έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον για μένα να ακολουθήσω την πορεία της χωρίς να ξέρω που θα καταλήξει, όπως οι αναγνώστες. Γι αυτό ακριβώς δεν μπορώ να σχεδιάσω και τα μηνύματα που θα περάσω. Εν τέλει όμως, πιστεύω ότι καταλήγω να θίγω διάφορα μείζονα θέματα της σύγχρονης καθημερινότητας, όπως συμβαίνει και με πολλούς άλλους συγγραφείς. Τα μυθιστορήματα βασίζονται στην ίδια την ζωή, οπότε είτε θέλεις, είτε όχι, θα μιλήσεις γι αυτήν και τελικά θα την σχολιάσεις. Δεν ξέρω τι θα πάρει ο κάθε αναγνώστης διαβάζοντας την ιστορία, μπορώ να σου πω όμως ότι εγώ, γράφοντάς την, έμαθα τον εαυτό και, συνειδητοποίησα πράγματα, τα οποία δεν είχα σκεφτεί ποτέ και γνώρισα λίγο καλύτερα τον κόσμο.

5. Ποια επίθετα θα χρησιμοποιούσατε για να χαρακτηρίσετε το «Αναζήτηση εκδίκησης»;

Δεν είμαι πολύ καλή σε αυτά, οπότε θα πω απλά περιπετειώδες και ανατρεπτικό.

6. Πείτε μας τα συναισθήματα ή τις σκέψεις που σας συντρόφευαν την στιγμή που γράφατε την λέξη Τέλος στην ιστορία του βιβλίου σας. 

Πάντα στο τέλος η αίσθηση που σου μένει είναι και πικρή και γλυκιά. Ήταν το πρώτο βιβλίο που ολοκλήρωνα ποτέ, οπότε ήμουν εξαιρετικά χαρούμενη, ενώ παράλληλα στεναχωρημένη που τελείωνε. Ήθελα να ξεκουραστώ λίγο, συγχρόνως όμως ένιωθα την ανάγκη και αρχίσω την συγγραφή της συνέχειας αμέσως.

7. Η «Αναζήτηση εκδίκησης» είναι το πρώτο σας βιβλίο! Πόσο δύσκολο είναι για ένα πρωτοεμφανιζόμενο συγγραφέα να βρει εκδότη που θα τον εμπιστευτεί και θα εκδώσει το πρώτο του έργο;

Αν ο συγγραφέας αναγνωρίζει την κατάσταση που επικρατεί στον εκδοτικό χώρο και ξέρει τι θέλει –πράγματα τα οποία, τουλάχιστον στην αρχή, ήταν εντελώς άγνωστα σε μένα-, δεν θα έλεγα ότι είναι δύσκολο τώρα πια. Αν θες να βρεις εκδότη, πρέπει να αποδεχτείς ότι σαν πρωτοεμφανιζόμενος δεν έχεις πολλές πιθανότητες με μεγάλους εκδοτικούς οίκους. Επίσης, όσο πιο σύντομα συνειδητοποιήσεις ότι ο «ρομαντικός» τρόπος με τον οποίο βλέπεις εσύ το βιβλίο σου, διαφέρει από την επαγγελματική και κερδοσκοπική οπτική γωνία των εκδοτικών, τόσο το καλύτερο. Δεν θέλω να παρεξηγηθώ, ούτε να κάνω τον κάθε εκδότη να μοιάζει με τέρας. Είναι γεγονός ότι ο συγγραφέας είναι ο καλλιτέχνης της υπόθεσης και ο εκδοτικός η επιχείρηση, που για να επιβιώσει χρειάζεται κέρδη. Το αν η ιστορία σου είναι ενδιαφέρουσα ή καλογραμμένη, δεν σημαίνει πάντα ότι θα είναι εμπορική. Αν το θέλεις πολύ όμως, κάποια στιγμή θα το καταφέρεις.

8. Ποιος διάβασε για πρώτη φορά το βιβλίο σας ή κάποιες από τις πρώτες σελίδες του από το οικείο περιβάλλον σας; Δεχτήκατε την όποια κριτική του και επηρεασμένη από αυτή σπεύσατε να διορθώσετε τις όποιες παρατηρήσεις του –αν υπήρχαν φυσικά- ή ήσασταν “αμετακίνητη” σε ότι είχατε γράψει;

Το βιβλίο πρώτη φορά διαβάστηκε από δύο φίλες μου, τη Ρίτα και τη Μαρία, οι οποίες ήταν και οι πρώτες υποστηρίκτριες του Έκτορ. Δεν συζητήσαμε τότε για κάτι που έπρεπε να διορθωθεί, αλλά και να το είχαμε κάνει, πιθανότατα δεν θα είχα αλλάξει κάτι. Αν υπάρχει όντως κάποιο «πρόβλημα» στην ιστορία, μια αντίφαση, μια «τρύπα» στην ιστορία ή κάτι παρόμοιο, θα το άλλαζα, αλλά αν απλά δεν τους άρεσε το τι είχα γράψει, το βιβλίο θα έμενε ως έχει. Λατρεύω αυτή την ιστορία και πιστεύω ότι ένα βιβλίο θα πρέπει να ικανοποιεί τους αναγνώστες, περισσότερο απ’ όλα όμως θα πρέπει να νιώθει καλά ο συγγραφέας με το τι συμβαίνει μέσα του.  

9. Όταν πιάσατε στα χέρια σας το πρώτο έντυπο του βιβλίου σας, αγγίξατε τα φύλλα του, μυρίσατε την χαρακτηριστική μυρωδιά του, ποιο ήταν το συναίσθημα που σας κατέκλυσε;

Ήταν περίεργη η αίσθηση και αυτό γιατί περίμενα μια συναισθηματική σκηνή, αλλά τελικά τα πράγματα ήταν διαφορετικά. Πρώτη φορά έπιασα το βιβλίο στα χέρια μου λίγη ώρα πριν την πρώτη παρουσίαση, η οποία έγινε μία μέρα πριν την επίσημη κυκλοφορία του βιβλίου. Ήμουν στο μαγαζί με πολύ κόσμο γύρω μου, οπότε απλά χαμογέλασα και το περιεργάστηκα. Εντάξει, ίσως ήταν κάτι περισσότερο από χαμόγελο, αλλά γενικά ήμουν πολύ «σφιγμένη», λόγω του ότι ήμουν σε δημόσιο χώρο. Αν το βιβλίο είχε ταχυδρομηθεί σπίτι μου, η αντίδρασή μου σίγουρα θα ήταν πολύ διαφορετική. Όπως και να ‘χει όμως, ήταν ένα από τα ωραιότερα πράγματα που έχω ζήσει και συνεχίζω να ζω κάθε φορά που το βλέπω στη βιβλιοθήκη μου.

10. Και μια συμβουλή στους επίδοξους συγγραφείς.

Πιστεύω ότι το σημαντικότερο για έναν συγγραφέα είναι να γράφει ό,τι θέλει, όποτε το θέλει, για τους λόγους που το θέλει, άσχετα με το αν το αποτέλεσμα είναι εμπορικό ή όχι. Για μένα, πρώτα θα πρέπει να το βλέπει «ρομαντικά» σαν καλλιτέχνης και στη συνέχεια, αν και όποτε αποφασίσει να ασχοληθεί με τις εκδόσεις, «κερδοσκοπικά». Κάποια στιγμή θα κληθεί να μιλήσει για την ιστορία, να την υποστηρίξει, να την αναλύσει και αν δεν νιώθει εκατό τοις εκατό σίγουρος γι αυτό που έγραψε, η παραπάνω διαδικασία απλά θα είναι βαρετή. Προσωπικά, νομίζω ότι αυτό είναι το σημαντικότερο απ’ όλα, αλλά δεν είμαι ειδικός. Μέχρι στιγμής έχω δώσει πολλές συμβουλές στη στήλη του Moonlight Tales: «Άρθρα με tips και συμβουλές για συγγραφείς». Ελπίζω να έχω βοηθήσει έστω και λίγους τους αναγνώστες, είναι σημαντικό όμως να θυμούνται ότι μιλάω απλά σας συγγραφέας και οι απόψεις μου είναι βασισμένες στη μέχρι τώρα εμπειρία μου.

11. Πότε ήρθε η συγγραφή στην ζωή σας; Ποια ανάγκη σάς ικανοποιεί; 

Γράφω από πολύ μικρή. Όλα ξεκίνησαν απλά, όπως –φαντάζομαι- συμβαίνει με όλους τους υπόλοιπους συγγραφείς ˙ μια μέρα ξεκίνησα. Το γράψιμο ικανοποιεί την ανάγκη για συγγραφή, όσο περίεργο και αν φαίνεται. Κάποιοι άνθρωποι την έχουν, κάποιοι άλλοι όχι. Εγώ έτυχε να την έχω και δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό να μην γράφει ή να μην έχει ανακαλύψει αυτή του την κλίση. Δεν είναι κάτι που έμαθα από τους γονείς μου, για παράδειγμα, αλλά σίγουρα αργά ή γρήγορα θα το ανακάλυπτα. 

12. Μέσα στο γραπτό σας έχετε βάλει αυτοβιογραφικά στοιχεία; Και όταν λέω αυτοβιογραφικά στοιχεία δεν εννοώ απαραίτητα προσωπικά γεγονότα αλλά μυρωδιές, εικόνες, συναισθήματα.

Δεν μπορώ να αποκλείσω αυτό το ενδεχόμενο, αλλά σίγουρα τίποτα τόσο σημαντικό που να μου έρχεται στο μυαλό όταν με ρωτάει κάποιος ή που να αξίζει να αναφερθεί. Δεν βλέπω όμως πως ο οποιοσδήποτε μπορεί να γράψει κάτι χωρίς να συμπεριλάβει μέσα στο κείμενό του αυτοβιογραφικά στοιχεία, είτε μικρά, είτε μεγάλα.

13. Για σας ποια στοιχεία σε ένα βιβλίο σας κάνουν να το χαρακτηρίσετε τελικά ως πραγματική Λογοτεχνία; 

Η τέχνη είναι κάτι εντελώς υποκειμενικό και όσο μεγαλώνω, διαβάζω περισσότερο (γράφω και περισσότερο) και εξελίσσομαι σαν άνθρωπος, η άποψή μου για το τι είναι η «πραγματική λογοτεχνία» αλλάζει. Σίγουρα δεν μπορείς να ορίσεις κάτι τέτοιο σε δύο σειρές, δεν πιστεύω δηλαδή ότι αν πληρούνται τρεις τέσσερεις προϋποθέσεις, ένα κείμενο μπορεί να καταταχθεί στην συγκεκριμένη κατηγορία, θεωρώ όμως ότι μια καλή αρχή θα ήταν αν η ιστορία, της οποία ο συγγραφέας πιστεύει σε αυτήν και δεν την γράφει απλά για την γράψει, αγγίζει το κοινό.

14. Στον καιρό της Κρίσης η Λογοτεχνία και η ανάγνωσή της τι μπορεί να δώσει στον μέσο πολίτη; 

Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο απ’ όλες τις άλλες εποχές. Το γεγονός ότι οι άνθρωποι δεν διαβάζουν τόσο πολύ όσο άλλοτε δεν αλλάζει τα πράγματα. Ένα βιβλίο σε ταξιδεύει, σε ηρεμεί, σε κάνει να γνωρίσεις καλύτερα τον εαυτό σου και τον κόσμο και πάνω απ’ όλα σου δίνει τροφή για σκέψη. Ανέκαθεν έτσι ήταν τα πράγματα. Πολλοί βέβαια, άτομα τα οποία δεν έχουν διαβάσει ποτέ στη ζωή τους, δεν το καταλαβαίνουν αυτό, εδώ όμως δεν είναι η λογοτεχνία και η ανάγνωσή της που περνάει κρίση, αλλά η ανθρωπότητα. 

15. Ποιο βιβλίο σας επηρέασε και έμεινε χαραγμένο στη μνήμη σας αφού πιστεύετε πως και αυτό διαμόρφωσε την σκέψη σας;

Όλα τα βιβλία. Φυσικά έχω μέσα στην καρδιά μου κάποια περισσότερο από κάποια άλλα, αλλά δεν μπορώ να αφήσω κανένα απ’ έξω. Οι ιστορίες που αγαπάμε μας κάνουν αυτούς που είμαστε, ναι, αλλά τα πάντα διαμορφώνουν, έστω και λίγο, τη σκέψη μας.

16.Ο αγαπημένος σας σύγχρονος συγγραφέας; Και κλασσικός; 

Περιέργως δεν μου έρχεται κατευθείαν κάποιο όνομα στο μυαλό. Αν μου δινόταν η δυνατότητα να γνωρίσω κάποιους, θα έφτιαχνα μια τεράστια λίστα με ονόματα, αλλά οι συζητήσεις μας δεν θα ‘ταν τόσο για τις ιστορίες τους, όσο για την ίδια τη λογοτεχνία.

17.Προτείνετε μας ένα βιβλίο! 

House of Cards. Πριν λίγες μέρες κυκλοφόρησε στην Ελλάδα. Λατρεύω τη σειρά, λάτρεψα και το βιβλίο και τα προτείνω –και τα δύο- ανεπιφύλακτα. 

18.Θα κάνω την ερώτηση που κάνω στους φίλους που ξέρω πως διαβάζουν: Ποιο βιβλίο διαβάζετε αυτή την περίοδο; 

Ξανά: House of Cards.

19. Πείτε μας μια φράση που σας εκφράζει και αποτελεί για σας μότο ζωής; 

Ζω για να απογοητεύω. Δεν είναι το μότο της ζωής μου, αλλά αυτό που μου ‘ρχεται στο μυαλό κάθε φορά που δεν μπορώ να απαντήσω μια τέτοια ερώτηση. Πότε δεν είχα μια φράση που να εξηγεί ποια είμαι και να δικαιολογεί –αν θεωρήσουμε ότι χρειάζονται δικαιολόγηση- τις πράξεις μου. Σε τέτοιες ερωτήσεις –και δυστυχώς έχω πετύχει πολλές απ’ αυτές, παρά τις λίγες συνεντεύξεις που έχω δώσει- πάντα αναγκάζομαι να εξηγήσω πως δεν έτυχε ποτέ να σκεφτώ κάποια πράγματα. 

20. Η «Αναζήτηση εκδίκησης» είναι το πρώτο μέρος της σειράς βιβλίων με τίτλο «Δέκατος μήνας».
Σε ποιο σημείο συγγραφής βρίσκεται η τριλογία; Έχετε μπει στην διαδικασία γραφής του δεύτερου βιβλίου; 

Όπως εξήγησα παραπάνω, τα βιβλία χωρίζονται σε κεφάλαια «ΤΟΤΕ» και «ΤΩΡΑ», τα οποία γράφω ξεχωριστά. Έχω τελειώσει το δεύτερο, αλλά δεν έχω βάλει σε σειρά τα κεφάλαια και έχω ξεκινήσει δειλά δειλά το τρίτο.

21. Κλείνοντας, και αφού σας ευχαριστήσω θερμά για τον χρόνο που διαθέσατε να απαντήσετε στις ερωτήσεις μου, θα ήθελα να δώσετε ένα μήνυμα στους αναγνώστες σας.

Εγώ σας ευχαριστώ για την δυνατότητα που μου δώσατε να μιλήσω για διάφορα θέματα μέσω αυτής της συνέντευξης. Κατά τ’ άλλα δεν έχω να πω πολλά. Αν σας άρεσε το βιβλίο, θέλω να το ξέρω και αν δεν σας άρεσε, θέλω να το συζητήσουμε. Αν το έχετε διαβάσει ή σκοπεύετε να το διαβάσετε, μπορείτε να με βρείτε, για να μου πείτε τη γνώμη σας και ελπίζω να το κάνετε. Όλοι οι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου βρίσκονται παρακάτω: http://evifrigana.blogspot.gr/p/blog-page_7.html και στην σελίδα του βιβλίου στο facebook:

******

Αναζήτηση Εκδίκησης

Υπόθεση Οπισθόφυλλου: 

Σ' ένα κόσμο κλεφτών το μοναδικό αδίκημα είναι να σε πιάσουν.

Ένα κορίτσι ανακαλύπτει τον καινούριο κόσμο που ανοίγεται μπροστά της και μια καταξιωμένη γυναίκα προσπαθεί μάταια να αφήσει πίσω της το σκοτεινό παρελθόν της.

Σε ένα βιβλίο που αφηγείται παράλληλα το παρελθόν και το παρόν της, η Οκτόμπερ βρίσκει διέξοδο στο σύστημα της «Κληρονομιάς», που μίσησε απ’ την πρώτη επαφή της με αυτό. Δέκα χρόνια αργότερα, προσπαθεί να πάρει εκδίκηση για τον άνθρωπο που κάποτε αγάπησε, από τα άτομα που εξυπηρετούν δικά τους συμφέροντα. Παρότι τα σχέδια της πάντα έχουν το καλύτερο αποτέλεσμα, τώρα τα πράγματα παίρνουν άλλη τροπή για την πιο επιτυχημένη κλέφτρα του κόσμου.

Βίντεο-Treiler



















Βιογραφικό συγγραφέως: 

Γεννήθηκε το 1996 και μεγάλωσε στη Χαλκίδα. Πλέον ζει στη Χίο, ως φοιτήτρια του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Λόγω της μεγάλης της αγάπης για τα βιβλία ασχολήθηκε με την συγγραφή από πολύ μικρή. Είναι ιδρυτικό μέλος του Moonlight Tales, δίνοντας την ευκαιρία σε άτομα με την ίδια λογοτεχνική κλίση να μοιραστούν τις ιστορίες τους. Συμμετέχει ενεργά με διάφορα κείμενα και άρθρα για την συγγραφή.

Το «Αναζήτηση Εκδίκησης» κυκλοφορεί από την Δυάς Εκδοτική, είναι το πρώτο ολοκληρωμένο έργο της, καθώς και το πρώτο βιβλίο της σειράς «Δέκατος Μήνας».



Δήμητρα Κωλέτη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου