Τρίτη 26 Δεκεμβρίου 2017

Το δικό μου top βιβλίων για το 2017!

         Η χρονιά φεύγει σιγά σιγά, κι όπως κάθε χρόνο τέτοια εποχή, μια ανασκόπηση επιβάλλεται. Ως βιβλιοφιλικό blog, η ανασκόπηση μου δεν θα μπορούσε να μην εστιάσει στις αναγνωστικές μου και μόνο(!) επιλογές για το 2017! Άλλωστε μέσα στη χρονιά, το βιβλίο, για άλλη μια φορά, είχε την  δική του ξεχωριστή θέση στην ζωή μου -αν και για να είμαι ειλικρινής θα ήθελα να του αφιερώσω κι άλλο χρόνο- μιας και μαζί του κατάφερα να αισθανθώ, να βιώσω,να ταξιδέψω νοερά σε μέρη και εποχές εγκλωβισμένες στο παρελθόν! 
      Έτσι η λίστα με τα top αναγνώσματά μου για το 2017 είναι εδώ και είναι η ακόλουθη: 


1. Ιστορικό Μυθιστόρημα: Ιδιαίτερη αδυναμία! Τρεις υπέροχες επιλογές: «Πορφυρό ποτάμι» της Σόφης Θεοδωρίδου, «Οι δρόμοι της καταιγίδας #1 Θυσία» της Άννας Γαλανού και το «Κάποτε στη Σαλονίκη» της Μεταξίας Κράλλη

2. Η γραφή της Πασχαλίας Τραυλού γι’άλλη μια φορά με ταξίδεψε με δύο εξαιρετικά βιβλία γι’ αυτή την χρονιά: «Κλειδωμένο συρτάρι» και το «Ήθελα μόνο ένα αντίο»

3. «Οι Μαγεμένες» της Μαίρης Κόντζογλου και το «Όταν έφυγαν τ’άγάλματα» της Αγγελικής Δαρλάση (εφηβική λογοτεχνία) στις σελίδες των οποίων τα αγάλματα, η πολιτιστική μας κληρονομιά και η Ιστορία πρωταγωνιστούν και συγκινούν! 

4. «Σάσενκα» του Simon Montefiore και «Το αγόρι με την ριγέ πιτζάμα» του John Boyne και τα δυο μου πέρασαν το ζοφερό κλίμα των απολυταρχικών καθεστώτων καθώς και του Β' Παγκόσμιου Πολέμου. 

5.  «Λίγες και μία νύχτες» του αγαπημένου λογοτέχνη Ισίδωρου Ζουργού! Για άλλη μια φορά με ταξίδεψε στην Λογοτεχνία!

6. Η αστυνομική σειρά βιβλίων του Larsson: «Το κορίτσι με το τατουάζ»Το κορίτσι που έπαιζε με τη φωτιά και Το κορίτσι στη φωλιά της σφήγκας . Δεν είμαι fan της αστυνομικής λογοτεχνίας κι όμως με καθήλωσαν! Λάτρεψα την ηρωίδα τους!  

7. Και το παιδικό, κι όχι μόνο(!), βιβλίο του Βαγγέλη Ηλιόπουλου «Το Γιατί των παιδιών φέρνει την Ελπίδα»
****



     Αυτή είναι για εμένα η λίστα με τα καλύτερα βιβλία, από το σύνολο όσων έχω διαβάσει, για το 2017! Η δικιά σας ποια είναι; 

     Καλές γιορτές σ’ όλους! Το 2018 να φέρει στον κόσμο ειρήνη και ευημερία. Και σε όλους εμάς τους βιβλιόφιλους πολλά, πολλά βιβλία!

Σημείωση: Πατώντας στο τίτλο μεταφέρεστε στον αντίστοιχο σχολιασμό μου.


Καλή Χρονιά!


Δήμητρα Κωλέτη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου